Když mi Martin dal informaci o tom, že musí skončit, protože mu prasknul řetěz přímo v článku, nechtěl jsem tomu věřit. Opravdu. Bohužel ale k tomu došlo, jedná se o naprosto, ale naprosto ojedinělou závadu. Navíc dvanáct let spolupracujeme s celosvětově vyhlášeným výrobcem z Česka, se kterým jsme naprosto spokojení. Nic podobného se nám nikdy nestalo na Dakaru, řetězů nám za ty roky prošly rukama stovky.
Koukali jsme na video a patrně se jedná o kámen, který ho roztrhl. Ale motorku uvidíme až zítra, takže nic bližšího k tomu nemůžeme říct. Nikdy by mě nenapadlo, že bychom mohli vypadnout s takovou věcí. Řetěz preventivně měníme jednou za Dakar, nejlépe v polovině. Využíváme silnější verzi než které jsou běžně k vidění na motokrose nebo enduru. Na Dakaru se může stát cokoliv, furt nemám z toho slov. Martin tak po pěti skvělých ročnících nedokončí první Dakar v kariéře.
Sdílejte: