Václav Fejfar začal závodit od okamžiku, kdy zaschl inkoust na jeho řidičském průkazu. K motoristickému sportu jej přivedl jeho otec. Nejprve jezdil na motocyklech a v osmnácti letech přešel k autokrosu. Jeho prvním startem byly oblastní závody v Boskovicích v roce 1977.

Až do roku 2001 jezdil třídu šestnáctistovek, ve které dvakrát získal titul Mistr Evropy (jako první v historii) a čtyřikrát titul Mistr České republiky. V roce 2002 se Václav Fejfar rozhodl přestoupit do čtyřlitrů. S týmem mechaniků postavil buginu s motorem Volkswagen o obsahu 2000 cm3, jehož hmotnost činila pouhopouhých 560 kg. První sezóna byla pro Václava Fejfara vysloveně testovací. Rok 2003 znamenal návrat do české národní reprezentace v divizi 3 vozů s motory do objemu 4000 cm3.

Rok 2005 byl v podání Václava Fejfara ve znamení čísla čtyři, neboť v konečném účtování obsadil tři čtvrtá místa. V mistrovství Evropy, v mistrovství Zóny Střední Evropy i v mistrovství České republiky. V roce 2007 se Václav Fejfar neobjevil na žádném autokrosovém závodě, ale stal se vítězem závodů OFF ROAD v Sedlčanech a intenzívně se zabýval stavbou vozu Škoda Fabia pro divizi 1. V letech 2008 – 2012 startoval v divizi Touring Autocross (D1) s vozem Škoda Fabia vlastní konstrukce. Úspěšné pětileté období zakončil Václav Fejfar jako první český jezdec mistrovským titulem v této kategorii.

Od sezóny 2013 startoval s novým speciálem Škoda Fabia druhé řady a hned v první sezóně získal titul vícemistra Evropy. Se stejným, ale vylepšeným vozem nastoupil do sezóny 2014, kde vybojoval titul vicemistra Evropy. Sezóna 2015 pro Václava Fejfara skončila nešťastně, a to z důvodů vážné nehody ve francouzském Saint Georges, kde byl týden hospitalizován na jednotce intenzivní péče s vnitřním zraněním plíce a zlomenými žebry. Zbytek dosud výborně nastartované sezóny byl Václav Fejfar nucen věnovat domácí rekonvalescenci, kterou efektivně využil plánováním a projektováním nového závodního speciálu a nutnou a neodkladnou revitalizací svých dílen. Tým se soustředil na péči o vůz Aleše Fučíka, kterému se s Fabií z lužanské dílny dařilo. Fejfar Racing team se již těší o boj o titul v závodní sezóně 2016.

další členové MRG

MARTIN MICHEK
MOTO

OLLIE ROUČKOVÁ
Pilot

Dakar 2020

DANIEL ZELENKA
Co-pilot